Ποιος θεός το θέλησε (Σταύρος Ξαρχάκος & Νίκος Γκάτσος)

Σταύρος Ξαρχάκος & Νίκος Γκάτσος, Ποιος θεός το θέλησε

Ενορχήστρωση & διεύθυνση ορχήστρας: Σταύρος Ξαρχάκος
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος
Τραγούδι: Νάνα Μούσχουρη
Δίσκος: Νάνα Μούσχουρη / σπίτι μου σπιτάκι μου (1972)

Η νύχτα βροχερή
ούτε φως ούτε κερί
άκουσα στην κλειδαριά
το νυστέρι σου, βοριά

Ποιος θεός το θέλησε
κι έκλεισαν οι δρόμοι
η ζωή σταμάτησε
σ’ ένα σταυροδρόμι

Η νύχτα σκοτεινή
δεν ακούγεται φωνή
έλα, γιε της αστραπής
την αλήθεια να μας πεις

Ποιος θεός το θέλησε
κι έκλεισαν οι δρόμοι
η ζωή σταμάτησε
σ’ ένα σταυροδρόμι

Μέρα-νύχτα ξεκινάμε
μα δεν ξέρουμε πού πάμε
κι ένα μάτι πάντα μας κοιτά
κάποιος άλλος μας ορίζει
και στον κόσμο που γυρίζει
το σκοινί της μοίρας μας κρατά

6 thoughts on “Ποιος θεός το θέλησε (Σταύρος Ξαρχάκος & Νίκος Γκάτσος)

  1. Εξαιρετικός δίσκος, Ελένη. Τον έχω ακούσει 10 φορές ετοιμάζοντας τις δημοσιεύσεις χτες και σήμερα και κάθε φορά που τελειώνει μάλλον στενοχωριέμαι.

    Αυτό το τραγούδι κι ακόμα ένα όπου παίζει και πάλι ο Κώστας Παπαδόπουλος είναι από τα ωραιότερα του δίσκου.

    Μου αρέσει!

  2. Παράθεμα: Πού οδηγούμαι λοιπόν, Θεέ μου (Ανέστης Ευαγγέλου) « Ανέστης Ευαγγέλου

  3. Παράθεμα: Πού οδηγούμαι λοιπόν, Θεέ μου (Ανέστης Ευαγγέλου) | Ανέστης Ευαγγέλου

  4. Παράθεμα: Πού οδηγούμαι λοιπόν, Θεέ μου (Ανέστης Ευαγγέλου) | Ανέστης Ευαγγέλου

  5. Παράθεμα: Ανέστης Ευαγγέλου: Πού οδηγούμαι λοιπόν, Θεέ μου – Βίκυ Παπαπροδρόμου: ό,τι πολύ αγάπησα (ποίηση, πεζογραφία & μουσική)

Σχολιάστε.

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.