Κώστας Ριζάκης, Ανατόμος του αίματος

Ανατόμος του αίματος

επιμένω ανατόμος του αίματος
– στα γραφεία δε γράφεται η ποίηση –
καταφεύγω σερνάμενος πάντοτε
μια φολίδα ιριδίζουσα μέσα σας

’τι δε μου ’μεινε σάρκα
δε μου ’μεινε πρόσωπο
μόνο ψέματα ψέματα ψέματα
(την αλήθεια στα ποιήματα έμαθα)

σιντριβάνι να ρέουν τα πράγματα
– πιες νερό το νερό να διψάσεις –
να σε βρουν τα χαράματα νύχτα μου
απαλή σαν το χιόνι την πίκρα μου
σαν φολίδας ανάμνηση πίσω μου

πιο χνουδάτο σκοτάδι στο φως

Από τη συλλογή Ο κυρίως ναός (2006) του Κώστα Ριζάκη

Σχολιάστε

