Ρίτα Μπούμη-Παπά, Εκεί υπάρχω

Εκεί υπάρχω

Δεν είμαι ούτε στη σάρκα που εξατμίζεται
ούτε στα έργα τα καθημερινά και στα φορέματά μου
ούτε και στις ανώνυμες σελίδες που πουλώ
για να κερδίσω το ψωμί μου.
Κι αυτή η μορφή που αποτυπώθηκε
στην αστυνομική ταυτότητά μου
δεν είναι παρά προσωρινή απεικόνιση
μάσκα ισόβια
που μου τη φόρεσαν χωρίς να το ζητήσω
και που μπορεί χτες νάταν φοίνικας
και αύριο μαύρο κοράκι.
Κι όλα θα μεταμορφωθούν σαν λιώσουν
στων φάσεων το χωνευτήρι
σάρκα, οστά, χαμόγελο και βλέμμα.
Μονάχα το τραγούδι μου ανέπαφο θα παραμείνει
στο πύρινο περίβλημά του
κι όπως ακλόνητα πιστεύω
θάναι το όπλο που θα μου χαρίσει
τη νίκη την οριστική, κι ακόμα
η δύναμη που γρήγορα θα μ’ αναστήσει.
Εκεί, μες στο τραγούδι, υπάρχω
και κει θα συναντιόμαστε κάθε φορά που θα διψάτε
για μιαν αληθινή επαφή
σεις που δεν γεννηθήκατε ακόμα.
Κει θα με ψαύετε γυμνή και θα ριγάτε
κι εγώ από κει θα σας χαμογελώ
και τις αισθήσεις σας θα ευφραίνω
αιώνια νέα
σαν ανοιξιάτικο τοπίο.

Από τη συλλογή Ανθοφορία στην έρημο (1962) της Ρίτας Μπούμη-Παπά

Σχολιάστε

