Θεόκλητος Καριπίδης, Προσμονή

Προσμονή

Περιμένω
σαν ένα παρθένο βιβλίο
τις σελίδες μου ν’ ανοίξεις
εσύ.

Περιμένω
εσένα δεμένο μου βουνό
της κορυφής σου το πανύψηλο έλατο
του ουρανού μου να γίνει σκεπή
και περιμένω
και περιμένω…

Περιμένω
σαν του γιαλού τον ήσυχο ύπνο
που προσμένει το μαρτιάτικο ποτάμι.

Αγαπημένε μου
περιμένω
καθώς το φεγγάρι τον κατακτητή.
Εγώ περιμένω
μα του καθρέφτη μου η στιλπνή επιφάνεια
άρχισε να σκάει
σε γραμμές
γραμμές
σαν της σκλάβας τις φτέρνες.

Από τη συλλογή Πίνακας (1961) του Θεόκλητου Καριπίδη

Οι ποιητές της Θεσσαλονίκης τον 20ό αιώνα και ως σήμερα (ανθολογία) / Θεόκλητος Καριπίδης

Σχολιάστε

