Η πορεία (Χρήστος Κολοκοτρώνης)

Η πορεία

Σύνθεση & στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Δίσκος: 45 στροφών [HMV 7PG3637] του 1966 (στην άλλη πλευρά του δίσκου βρίσκεται το τραγούδι «Αναστενάζει η Αθήνα κι ο Πειραίας» (Χρ. Κολοκοτρώνη))

Στην πορεία της αγάπης
στην πορεία της ζωής
πάντα θα ’μαι σύντροφός σου
πάντα θα ’μαι στο πλευρό σου
τράβα μπρος, μη φοβηθείς
στην πορεία της αγάπης
στην πορεία της ζωής

Πιάσε το χέρι μου
και πάμε, αστέρι μου
μαζί να περπατήσουμε
δώσ’ μου το χέρι σου
να γίνω το ταίρι σου
ποτέ να μη χωρίσουμε

Στην πορεία τη μεγάλη
στην πορεία τη σκληρή
τράβα να σ’ ακολουθήσω
και δεν θα γυρίσω πίσω
ό,τι και να μας συμβεί
στην πορεία τη μεγάλη
στην πορεία τη σκληρή

Πιάσε το χέρι μου
και πάμε, αστέρι μου
μαζί να περπατήσουμε
δώσ’ μου το χέρι σου
να γίνω το ταίρι σου
ποτέ να μη χωρίσουμε

One thought on “Η πορεία (Χρήστος Κολοκοτρώνης)

  1. Παράθεμα: Αναστενάζει η Αθήνα κι ο Πειραίας (Χρήστος Κολοκοτρώνης) | Κώστας Παπαδόπουλος [Kostas Papadopoulos]

Σχολιάστε

