Τα χρόνια μου περάσανε (Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Νίκος Μπακούτης)

Τα χρόνια μου περάσανε

Σύνθεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Στίχοι: Νίκος Μπακούτης
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Βούλα Γκίκα
Δίσκος: 45 στροφών [HMV 7PG3180] του 1962 (στην άλλη πλευρά του δίσκου βρίσκεται το τραγούδι «Γεια σου Αθήνα, γεια σου Πειραία» (Γρ. Μπιθικώτση & Χρ. Κολοκοτρώνη))

Τα χρόνια μου περάσανε
και τα μαλλιά μου ασπρίσανε
και αναμνήσεις θλιβερές
τα νιάτα μού αφήσανε

Το λέω με παράπονο
δεν ξέρω αν μ’ αγαπήσανε
και δυο ματάκια στη ζωή
για μένα αν δακρύσανε

Όλοι οι καιροί με χτύπησαν
στα νιάτα μου που πέρασαν
και δεν θυμάμαι μια φορά
τα χείλη μου να γέλασαν

2 thoughts on “Τα χρόνια μου περάσανε (Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Νίκος Μπακούτης)

  1. Παράθεμα: Γεια σου Αθήνα, γεια σου Πειραία (Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Χρήστος Κολοκοτρώνης) | Κώστας Παπαδόπουλος [Kostas Papadopoulos]

Σχολιάστε

