Όταν μου πεις τον πόνο σου (Βαγγέλης Πιτσιλαδής & Γιάννης Κιούρκας)

Όταν μου πεις τον πόνο σου

Σύνθεση: Βαγγέλης Πιτσιλαδής
Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Μυρτώ Λάζου
Δίσκος: 45 στροφών [Columbia SCDG 3538] του 1965 (στην άλλη πλευρά του δίσκου βρίσκεται το τραγούδι «Με πέταξε η ζωή στο δρόμο» (Β. Πιτσιλαδή & Γ. Κιούρκα))

Όταν μου πεις τον πόνο σου
κι ακούσεις το δικό μου
μη λυπηθείς, μην αρνηθείς
τον αναστεναγμό μου

Κάνε τον πόνο μου πουλί
να φύγει, να πετάξει
και στο μουράγιο της καρδιάς
άλλη χαρά ν’ αράξει

Όταν θα μάθεις ποια καρδιά
μου πήρε τη χαρά μου
γίνε εκκλησιά, γίνε δροσιά
και σβήσε τη φωτιά μου

Κάνε τον πόνο μου πουλί
να φύγει, να πετάξει
και στο μουράγιο της καρδιάς
άλλη χαρά ν’ αράξει

2 thoughts on “Όταν μου πεις τον πόνο σου (Βαγγέλης Πιτσιλαδής & Γιάννης Κιούρκας)

  1. Παράθεμα: Με πέταξε η ζωή στο δρόμο (Βαγγέλης Πιτσιλαδής & Γιάννης Κιούρκας) | Κώστας Παπαδόπουλος [Kostas Papadopoulos]

  2. Παράθεμα: Με πέταξε η ζωή στο δρόμο (Βαγγέλης Πιτσιλαδής & Γιάννης Κιούρκας) | Κώστας Παπαδόπουλος [Kostas Papadopoulos]

Σχολιάστε

