Τι να την κάνω τη χαρά (Μίκης Θεοδωράκης & Νότης Περγιάλης)

Τι να την κάνω τη χαρά

Σύνθεση: Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Νότης Περγιάλης
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & χορωδία [πρώτη εκτέλεση από τον ίδιο στην παράσταση «Μαγική πόλις» το 1963 με τον Γιώργο Ζαμπέτα]
Δίσκος: 45 στροφών [HMV 7PG3353] του 1963 (στην άλλη πλευρά του δίσκου βρίσκεται το τραγούδι «Είχα φυτέψει μια καρδιά» (Μ. Θεοδωράκη & Ν. Γκάτσου))

Τι να την κάνω τη χαρά
χαρά στον που την έχει
να τη σηκώσω στα βουνά
στο κρύο δεν αντέχει
στο σπιτικό μου είναι στενά
και μέσα μου όλο βρέχει

Καρδιά μου, ποιος την πόρτα σου χτυπά
χτυπάει κι εσύ δε βγαίνεις
ήρθ’ η χαρά κοντά σου μια βραδιά
κι εσύ δεν κατεβαίνεις

Τι να την κάνω τη χαρά
χαρά στον που την έχει
να τη σηκώσω στα βουνά
στο κρύο δεν αντέχει
στο σπιτικό μου είναι στενά
και μέσα μου όλο βρέχει

One thought on “Τι να την κάνω τη χαρά (Μίκης Θεοδωράκης & Νότης Περγιάλης)

  1. Παράθεμα: Είχα φυτέψει μια καρδιά (Μίκης Θεοδωράκης & Νίκος Γκάτσος) | Κώστας Παπαδόπουλος [Kostas Papadopoulos]

Σχολιάστε

