Κώστας Παπαδόπουλος & Γιώργος Βρούβας, Ποιος θα με βγάλει απ’ τον πόνο (με τη Βίκη Μοσχολιού)

Ποιος θα με βγάλει απ’ τον πόνο

Σύνθεση: Κώστας Παπαδόπουλος
Στίχοι: Γιώργος Βρούβας
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Τραγούδι: Βίκη Μοσχολιού
Δίσκος 45 στροφών του 1970

Ποιος θα με βγάλει απ’ τον πόνο
το μαύρο πόνο που με πνίγει
απ’ το μυαλό μου δε θα φύγει
το πρόσωπό σου το γλυκό
ποιος θα με βγάλει απ’ τον πόνο
που μοιάζει όνειρο κακό

Στης ζωής μου τον Απρίλη
μ’ άφησες μονάχη
κι η χαρά μου έχει φύγει
πια δε θα ξανάρθει
στης ζωής μου τον Απρίλη
μ’ άφησες μονάχη

Πού θα ξανάβρω τη γαλήνη
τα όνειρά μου τα χαμένα
ποιος θα βρει βότανο για μένα
να μου γιατρέψει την πληγή
πού θα ξανάβρω τη γαλήνη
τώρα που έφυγες εσύ

Στης ζωής μου τον Απρίλη
μ’ άφησες μονάχη
κι η χαρά μου έχει φύγει
πια δε θα ξανάρθει
στης ζωής μου τον Απρίλη
μ’ άφησες μονάχη

2 thoughts on “Κώστας Παπαδόπουλος & Γιώργος Βρούβας, Ποιος θα με βγάλει απ’ τον πόνο (με τη Βίκη Μοσχολιού)

  1. Μόνο αν έχεις πονέσει πολύ βγάζεις τέτοια μελωδία,τόσο στρογγυλή,τόσο βαρειά,τόσο γλυκειά πενιά.Αυτός είναι ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ μας ο ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ.Δάσκαλε σ’ευχαριστούμε.Σκάβουμε να φυτέψουμε κι εμείς κανά σποράκι στον πανέμορφο κήπο που μας έχεις επιτρέψει να έμπουμε…ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Σχολιάστε

