Απ. Καλδάρας & Ευτ. Παπαγιαννοπούλου, Στ’ Αποστόλη το κουτούκι (με τον Γρ. Μπιθικώτση)

Στ’ Αποστόλη το κουτούκι

Σύνθεση: Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Απόστολος Καλδάρας [πρώτη εκτέλεση από τους ίδιους το 1965]
Δίσκος: Γρηγόρης Μπιθικώτσης, 1963-1971 (1981) 

Στ’ Αποστόλη το κουτούκι
πήγα κι άκουσα μπουζούκι
Και στο στενό το μαγαζί
μπήκε κι ο πόνος μου μαζί
Κι όπως έκλαιγε το τέλι
έκλαψα κι εγώ μαζί

Αποστόλη, αδερφέ μου
σαν πονάς τι κάνεις πε μου
Πώς νταγιαντιέται ο χωρισμός
και της γυναίκας ο καημός
Αποστόλη, αδερφέ μου
πες μου εσύ που ’σαι παθός

Και στο στενό το μαγαζί
μπήκε κι ο πόνος μου μαζί
Κι όπως έκλαιγε το τέλι
έκλαψα κι εγώ μαζί

Σχολιάστε

