Επειδή… (Γιόλα Αργυροπούλου-Παπαδοπούλου)

Γιάννης Σπανός & Λευτέρης Παπαδόπουλος, Επειδή σ’ αγαπώ
(τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς / δίσκος: Στου καιρού τα ρέματα (1981))

Επειδή…

Πρωινά
στα πάρκα του Ψυχικού.
Δειλινά
στη θάλασσα της Βουλιαγμένης.
Νύχτες
στους δρόμους της Κηφισιάς.
Κι όλες τις ώρες
ο ήλιος μεσουρανούσε.
Τα πρωινά.
Τα δειλινά.
……Τις νύχτες.
Επειδή με κοιτούσες.
Επειδή μου μιλούσες.
……Επειδή μου πρόσφερες
ένα λουλούδι…

Από τη συλλογή Θυμάσαι; (2007) της Γιόλας Αργυροπούλου-Παπαδοπούλου

7 thoughts on “Επειδή… (Γιόλα Αργυροπούλου-Παπαδοπούλου)

  1. Βίκυ μου, Σ’ ευχαριστώ ολόψυχα! Ειλικρινά, με συγκίνησες…

    • Μη θαρρείς πως σε ξέχασα τόσον καιρό. Απλώς προσπαθώ να φέρω τα πάντα σε λογαριασμό και να κάνω λίγο πιο συντονισμένα βήματα για να με πνίξει η πληθώρα του υλικού.

      Εγώ ευχαριστώ εσένα και τον Κώστα για τα μαθήματα ζωής που παραδίδετε σε όλους μας.

  2. Ειλικρνά, Βίκυ μου, ποτέ δεν σκέφθηκα πως με ξέχασες κι ούτε ποτέ θα το σκεφθώ! Γνωρίζω πολύ καλά πόσο «φορτωμένη» είσαι και πόσο… τεράστιο είναι το υλικό σου… Σ’ ευχαριστώ μέσ’ από την ψυχή μου και για το επιλογικό σημείωμα του σχολίου σου, που έδειξα και στον Κώστα, από τον οποίο έχεις τους χαιρετισμούς και την αγάπη του… Σε φιλώ.

  3. Επειδή είσαι εσύ …
    Επειδή η ψυχή σου είναι σαν τη μανώλια που κάποτε σου χάρισα..
    Επειδή πίσω από αυτό το σταθερό βλέμμα κρύβες μια σπάνια ευαισθησία !

Σχολιάστε

