Μίκης Θεοδωράκης & Ερρίκος Θαλασσινός, Το τραγούδι της ξενιτιάς (με τον Γρηγόρη Μπιθικώτση)

Το τραγούδι της ξενιτιάς (Φεγγάρι, μάγια μού ’κανες)

Σύνθεση, ενορχήστρωση & διεύθυνση ορχήστρας: Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Ερρίκος Θαλασσινός
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Ερμηνεία: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & χορωδία [Πρόκειται για την πρώτη εκτέλεση του τραγουδιού το καλοκαίρι του 1962 στη θεατρική παράσταση «Όμορφη πόλη» του Μιχάλη Κακογιάννη με κείμενα του Μποστ στο θέατρο Παρκ.]
Δίσκος: Γρηγόρης Μπιθικώτσης [50 χρόνια] / Ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Νο 1 [1960-1964] (2005)

Φεγγάρι, μάγια μού ’κανες
και περπατώ στα ξένα
είναι το σπίτι ορφανό
αβάσταχτο το δειλινό
και τα βουνά κλαμένα

Στείλε, ουρανέ μου, ένα πουλί
να πάει στη μάνα υπομονή

Στείλε, ουρανέ μου, ένα πουλί
ένα χελιδονάκι
να πάει να χτίσει τη φωλιά
στου κήπου την κορομηλιά
δίπλα στο μπαλκονάκι

Στείλε, ουρανέ μου, ένα πουλί
να πάει στη μάνα υπομονή
να πάει στη μάνα υπομονή
δεμένη στο μαντίλι
προικιά στην αδερφούλα μου
και στη γειτονοπούλα μου
γλυκό φιλί στα χείλη

Στείλε, ουρανέ μου, ένα πουλί
να πάει στη μάνα υπομονή

One thought on “Μίκης Θεοδωράκης & Ερρίκος Θαλασσινός, Το τραγούδι της ξενιτιάς (με τον Γρηγόρη Μπιθικώτση)

  1. Παράθεμα: Το τραγούδι της ξενιτιάς & Απρίλης / Ανατολικό Βερολίνο, 1987 | Κώστας Παπαδόπουλος [Kostas Papadopoulos]

Σχολιάστε

