Μίκης Θεοδωράκης, Μαργαρίτα Μαργαρώ (με τον Γρηγόρη Μπιθικώτση)

Μαργαρίτα Μαργαρώ

Σύνθεση, στίχοι, ενορχήστρωση & διεύθυνση ορχήστρας: Μίκης Θεοδωράκης
Μπουζούκι: Μανώλης Χιώτης
Ερμηνεία: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Αντώνης Κλειδωνιάρης [Πρόκειται για την πρώτη εκτέλεση του τραγουδιού το 1960 που ανήκει στον κύκλο τραγουδιών «Αρχιπέλαγος».]
Δίσκος: Γρηγόρης Μπιθικώτσης [50 χρόνια] / Ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Νο 1 [1960-1964] (2005)

Η Μαργαρίτα η Μαργαρώ
περιστεράκι στον ουρανό
τον ουρανό μες στα δυο σου μάτια κοιτάζω
βλέπω την Πούλια και τον αστερισμό

Η μάνα σου είναι τρελή
και σε κλειδώνει μοναχή
σαν θέλω να μπω στην κάμαρή σου
μου ρίχνεις μεταξωτό σκοινί
και κλειδωμένους μας βλέπ’ η νύχτα
μας βλέπουν τ’ άστρα κι η χαραυγή

Η Μαργαρίτα η Μαργαρώ
βαρκούλα στο Σαρωνικό
Σαρωνικέ μου, τα κυματάκια σου δώσ’ μου
δώσ’ μου τ’ αγέρι δώσ’ μου το πέλαγο

Η μάνα σου είναι τρελή
και σε κλειδώνει μοναχή
σαν θέλω να μπω στην κάμαρή σου
μου ρίχνεις μεταξωτό σκοινί
και κλειδωμένους μας βλέπ’ η νύχτα
μας βλέπουν τ’ άστρα κι η χαραυγή

Η Μαργαρίτα η Μαργαρώ
δεντράκι στο Βοτανικό
Πάρε το τραμ μόλις δεις πως πέφτει η νύχτα
πέφτουν οι ώρες πέφτω λιγοθυμώ

Η μάνα μου είναι τρελή
και με κλειδώνει μοναχή
σαν θέλω να μπεις στην κάμαρή μου
σου ρίχνω μεταξωτό σχοινί
και κλειδωμένους μας βλέπ’ η νύχτα
μας βλέπουν τ’ άστρα κι η χαραυγή

3 thoughts on “Μίκης Θεοδωράκης, Μαργαρίτα Μαργαρώ (με τον Γρηγόρη Μπιθικώτση)

  1. Βίκυ μου, Σ’ ευχαριστώ και πάλι! Για ξανασκέψου το… όμως! Μήπως θα έπρεπε να αναθεωρηθεί αυτό το «δεν υπαινίσσομαι…»; Πολλά φιλιά κι αγάπη περισσότερη…

Σχολιάστε

