Άκης Πάνου: Μοίρα μου, γιατί μ’ αφήνεις (με τον Γρηγόρη Μπιθικώτση)

Μοίρα μου, γιατί μ’ αφήνεις

Σύνθεση & στίχοι: Άκης Πάνου
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Κιθάρα: Μάριος Κώστογλου
Ερμηνεία: Γρηγόρης Μπιθικώτσης [πρώτη εκτέλεση σε δίσκο 45 στροφών το 1967]
Δίσκος: Γρηγόρης Μπιθικώτσης [50 χρόνια] / Ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης τραγουδά Άκη Πάνου, Απόστολο Καλδάρα, Αντώνη Κατινάρη στις 45 στροφές [1964-1968] (2005)

Μοίρα μου, γιατί μ’ αφήνεις
μέσα στην καταστροφή
και τα βήματά μου κλείνεις
στο σοκάκι που δεν έχει προκοπή

Μοίρα, πάρε με μαζί σου
να γλιτώσω απ’ το χαμό
μοίρα, δώσ’ μου την ευχή σου
φυλαχτό μου μέσα στον κατακλυσμό

Σχολιάστε

