Ανέστης Ευαγγέλου: Πού οδηγούμαι λοιπόν, Θεέ μου

Σταύρος Ξαρχάκος & Νίκος Γκάτσος, Ποιος θεός το θέλησε
(τραγούδι: Νάνα Μούσχουρη / δίσκος: Νάνα Μούσχουρη / σπίτι μου σπιτάκι μου (1972))

Πού οδηγούμαι λοιπόν, Θεέ μου

Στον Τάκη Καΐση
που πρώτος μίλησε για ακροβασίες.

Πού οδηγούμαι λοιπόν, Θεέ μου, ή πού με οδηγείς;
Ο μέγας κίνδυνος την ισορροπία μου να χάσω
στο τεντωμένο αυτό σχοινί όπου μ’ έταξε
ν’ ακροβατώ η ανεξιχνίαστη θέλησή σου
χωρίς να με ρωτήσει αν θέλω ή αν μπορώ
θα με κερδίσει ή επιτέλους θα μπορέσω
στο τέρμα να φτάσω του σχοινιού, ή ακόμα, μήπως
το θέλημά σου δε μου έχει ετοιμασμένο
κανένα τέρμα;

Πολύ το κατατρέχεις
το τέκνο σου, Κύριε. Η φωνή μου δε φτάνει
να σου ζητήσω να με βγάλεις πέρα:
είσαι πολύ μακριά για να μ’ ακούσεις.
Τούτο μόνο: δείξε μου πού πηγαίνω…

Από τη συλλογή Περιγραφή εξώσεως (1960)

Πηγή: συγκεντρωτική έκδοση Ανέστης Ευαγγέλου, Τα ποιήματα (1956-1986) [Θεσσαλονίκη, εκδ. Παρατηρητής, 1988)

Οι ποιητές της Θεσσαλονίκης τον 20ό αιώνα και ως σήμερα (ανθολογία) / Ανέστης Ευαγγέλου

3 thoughts on “Ανέστης Ευαγγέλου: Πού οδηγούμαι λοιπόν, Θεέ μου

  1. Βίκυ, θα ήθελα να αναρτήσω αυτό το ποίημα στο «πτερόεν», με αναφορά στην πηγή ασφαλώς, όπως έχω κάνει κι άλλες φορές όταν δανείστηκα υλικό από τα ιστολόγιά σου (χωρίς να σε ρωτήσω, δυστυχώς, από αμέλεια).

    Σπύρος

  2. Παράθεμα: Ανέστης Ευαγγέλου : Ακροβασίες « pteroen

Σχολιάστε

