Γιορτινές ευχές (Γιόλα Αργυροπούλου-Παπαδοπούλου)

Θοδωρής Παπαδόπουλος & Σμαρώ Παπαδοπούλου, Με δυο ευχές
(τραγούδι: Μελίνα Κανά / δίσκος: Φέγγει αλλιώτικα (2003))

Γιορτινές ευχές

Ημέρα της γιορτής μου.

Χτύπησε το τηλέφωνο
κι άκουσα τη φωνή σου
να μου ψιθυρίζει γλυκά
ευχές γιορτινές.
Και ξαφνικά
ο ήχος αυτής της φωνής
έγινε μια γραμμή φωτός
που χώρισε τη ζωή μου
σε δυο μέρη.
Σ’ εκείνο του παρελθόντος,
όπου ποτέ δεν γιόρταζα.
Και σ’ εκείνο του μέλλοντος,
όπου η κάθε μέρα θα είναι
μέρα γιορτής.

Αδημοσίευτο ποίημα από την ανέκδοτη ποιητική συλλογή Ανάσες ψυχής της Γιόλας Αργυροπούλου-Παπαδοπούλου

Χρόνια πολλά, Γιόλα. Και του χρόνου!

10 thoughts on “Γιορτινές ευχές (Γιόλα Αργυροπούλου-Παπαδοπούλου)

  1. Βίκυ μου,
    Σ’ ευχαριστώ μέσ’ από την ψυχή μου για την ανάρτηση κι αυτού του ποιήματός μου, και – κυρίως – γιατί θυμήθηκες τα γενέθλιά μου… Ειλικρινά με συγκίνησες πολύ… Οι φίλοι ολοένα και λιγοστεύουν, κι αυτοί οι λιγοστοί που έχουν απομείνει είναι, στ΄ αλήθεια, τόσο «ακριβοί»!
    Να είσαι πάντα καλά!
    Με την αγάπη μου. Γιόλα Α. – Π.

  2. Σιγά μη σε ξεχνούσα. Μάλιστα, θυμάμαι ότι δεν μου το έστειλες σε μέρα γενεθλίων, αλλά σε κάποια άλλη γιορτή, μα δεν μπορούσα να περιμένω ως τότε. 🙂

    Να σε χαιρόμαστε, Γιόλα μου, να σε καμαρώνουμε και να μας αγαπάς. Και, βέβαια, να ‘σαι αυτή την καινούρια χρονιά της ζωής σου γερή και χαρούμενη (για να μην γκρινιάζεις). 😛

  3. Salerosa,
    Σ’ ευχαριστώ από καρδιάς για το «πέρασμά» σου από τις «Γιορτινές ευχές» μου, και για το σχόλιό σου…
    Φιλικά. Γιόλα Α. – Π.

  4. Υπεροχο ποιημα… σωψυχο .. Σπανιο στις μερες μας 🙂
    Σε ευχαριστω που πέρασες απο τη γωνιτσα που εχω στησει με μεράκι και πολλη αγαπη . Θα χαρω να σε βλεπω συχνα ..
    Την καλημερα μου και Καλο Σ/Κ

    • Κι εγώ σ’ ευχαριστώ που άρχισες ήδη την ανταλλαγή επισκέψεων. Θα με βλέπεις κάθε Δευτέρα, με βάση τις ρυθμίσεις που έκανα. Βλέπεις, εμένα με τρέφει η λιακάδα από παιδί. 🙂

      Όσο για το ποίημα της Γιόλας, είναι τρυφερό κι ευαίσθητο όσο κι η ψυχή της.

  5. Χαρα μου ηταν! Σε προσεθεσα ηδη στα αγαπημενα μου μπλογκς.. Ετσι μαλλον θα εχεις συχνες … Λιακαδες απο δω 🙂
    Nα ‘ναι καλα η Γιολα μας!
    Οσο για τις Δευτερες θα σε περιμενω .. ( σαν ερθεις με το καλο μην παραλειψεις να κανεις μια βολτα και να περιηγηθεις σε ολους τους χωρους της αυλιτσας μου..
    ( http://8alasinimata.wordpress.com/ ποιηματακια και σωψυχα μεταξυ μας )

    (http://meetthechef.wordpress.com/ πειραματα στην κουζινα)

    (http://liakadaphotoviews.wordpress.com/ περιπλανησεις – Λιακαδα η ταξιδευτρια- intersting worldviewes )

    (http://twittt.wordpress.com/ αστεια και wired twitts )

    To δρομο για ολα αυτα θα τον βρεις πανω στη γκριζα μπαρα περιηγησης …στην κεντρικη σελιδα μου..
    be my guest and enjoy the most! 😀
    Φιλια!

Σχολιάστε

