Λίγα ψίχουλα αγάπης σού γυρεύω (Σταύρος Τζουανάκος & Κώστας Βίρβος)

Σταύρος Τζουανάκος & Κώστας Βίρβος, Λίγα ψίχουλα αγάπης σού γυρεύω

Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Τραγούδι: Έφη Νερούτσου & Σταύρος Τζουανάκος
Δίσκος 78 στροφών του 1958

Δεν θέλω πλούτη να μου δώσεις και παλάτια
δεν θέλω λούσα όπως άλλες που γυρνάς
λυπήσου μόνο της καρδιάς μου τα κομμάτια
και πες μου λίγο τη φτωχή πως μ’ αγαπάς

Λίγα ψίχουλα αγάπης σού γυρεύω
κι ως την άλλη μου ζωή θα σε λατρεύω

Αυτά τα λίγα ψίχουλα κι αν θα μου τάξεις
σου τα πληρώνω μ’ οποιαδήποτε τιμή
και θα τα πάρω κι αν ακόμα τα πετάξεις
όπως πετάνε σ’ ένα σκύλο το ψωμί

Λίγα ψίχουλα αγάπης σού γυρεύω
κι ως την άλλη μου ζωή θα σε λατρεύω

Σχολιάστε

