Σακατεμένη μου γενιά (Δημήτρης Λάγιος & Μιχάλης Μπουρμπούλης)

Δημήτρης Λάγιος & Μιχάλης Μπουρμπούλης, Σακατεμένη μου γενιά

Ενορχήστρωση & διεύθυνση ορχήστρας: Δημήτρης Λάγιος
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος
Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Δίσκος: Ο Άη Λαός (1983)

Στα κάτασπρα τα μάρμαρα
απ’ τ’ άδικο εστέγνωνα
τα ματωμένα ρούχα μου
όπως στον Αγαμέμνονα

Σακατεμένη μου γενιά
η κοινωνία μάς κρατά
ενέχυρο αμανάτι
πότε η επανάσταση
πότε του κόσμου η απονιά
μας σβήσαν απ’ το χάρτη

Στου κόσμου τα στρατόπεδα
πήγα μαζί με το λαό
μου πήραν ό,τι αγάπησα
όπως και στο Μενέλαο

Σακατεμένη μου γενιά
η κοινωνία μάς κρατά
ενέχυρο αμανάτι
πότε η επανάσταση
πότε του κόσμου η απονιά
μας σβήσαν απ’ το χάρτη

2 thoughts on “Σακατεμένη μου γενιά (Δημήτρης Λάγιος & Μιχάλης Μπουρμπούλης)

  1. Από τους πιο αγαπημένους μου δίσκους αυτός, Βίκυ. Χαίρομαι αφάνταστα που έπαιξε σ’ αυτόν ο Κώστας Παπαδόπουλος.

    Όσο για τον Δημήτρη Λάγιο, θεωρώ πως ο πρόωρος χαμός του μας στέρησε από έναν ιδιαίτερα αξιόλογο δημιουργό.

  2. Θα συμφωνήσω για τον Λάγιο. Όλα δείχνουν αυτό που λες.

    Είπα και στη Μαργαρίτα στο facebook πως εσύ κι εγώ συχνά διαπιστώνουμε ότι ο Κώστας Παπαδόπουλος παίζει στα περισσότερα από τα τραγούδια που αγαπήσαμε.

Σχολιάστε

