Ραντάρ (Μίκης Θεοδωράκης & Κώστας Τριπολίτης)

Μίκης Θεοδωράκης & Κώστας Τριπολίτης, Ραντάρ

Διεύθυνση ορχήστρας: Μίκης Θεοδωράκης
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Πιάνο: Σαράντης Κασσάρας
Κιθάρα: Στέλιος Καρύδας, Μπάμπης Λασκαράκης, Γιώργος Καλάργαρης, Κώστας Νικολόπουλος
Κρουστά: Τόλης Πιπεράς
Συνθεσάιζερ: Κώστας Γανωσέλης
Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Δίσκος: Ραντάρ (1981)

Χαρμάνι σάρκα και μπετό
κι εγώ αγάπη ν’ απαιτώ
μες στου καπνού τα καταγώγια
αχ μάνα μου
και μες στων τραγουδιών τα λόγια

Της μοναξιάς μου το ραντάρ
που ανιχνεύει
τα ίχνη σου αναζητά
και σε γυρεύει

Βιτρίνες σύρματα και φλας
σου απαγορεύουν να γελάς
εδώ που σκάλωσες για πάντα
αχ μάνα μου
στης πολιτείας τον ιμάντα

Της μοναξιάς μου το ραντάρ
που ανιχνεύει
τα ίχνη σου αναζητά
και σε γυρεύει

Υ.Γ.: Ευχαριστώ πολύ τον Πλάτωνα Βογιατζόγλου, φίλο του Κώστα Παπαδόπουλου, που μου έδωσε τον δίσκο.

2 thoughts on “Ραντάρ (Μίκης Θεοδωράκης & Κώστας Τριπολίτης)

  1. Δικαιότατα, λοιπόν, ο δίσκος τιτλοφορείται «Ραντάρ»!
    Εκπληκτικό τραγούδι, από κάθε άποψη!

  2. Ε, ναι, δεν είναι;

    Κάτσε ν’ ακούσεις και το τελευταίο του δίσκου που θα βάλω μετά και, κατά τη γνώμη μου, είναι από τα ωραιότερα του Μίκη ως μουσική σύλληψη και όχι μόνο.

Σχολιάστε

