Χωρίς φεγγάρια (Μίκης Θεοδωράκης & Κώστας Τριπολίτης)

Μίκης Θεοδωράκης & Κώστας Τριπολίτης, Χωρίς φεγγάρια

Διεύθυνση ορχήστρας: Μίκης Θεοδωράκης
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Πιάνο: Σαράντης Κασσάρας
Κιθάρα: Στέλιος Καρύδας, Μπάμπης Λασκαράκης, Γιώργος Καλάργαρης, Κώστας Νικολόπουλος
Κρουστά: Τόλης Πιπεράς
Συνθεσάιζερ: Κώστας Γανωσέλης
Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Δίσκος: Ραντάρ (1981)

Γυαλίζουν οι προφυλακτήρες
κι αντηχούν τα φρένα
τα μάτια έκλεισες και πήρες
την πόλη αυτή μαζί με μένα

Αγάπη μου
χωρίς φεγγάρια
χωρίς λουλούδια χάρτινα
δικιά σου πάρ’ τηνα

Σφυρίζουν έξω οι σειρήνες
κι έχει ξημερώσει
βαρύ πιοτό και ασπιρίνες
τ’ όνειρό μου έχουν σκοτώσει

Αγάπη μου
χωρίς φεγγάρια
χωρίς λουλούδια χάρτινα
δικιά σου πάρ’ τηνα

Υ.Γ.: Ευχαριστώ πολύ τον Πλάτωνα Βογιατζόγλου, φίλο του Κώστα Παπαδόπουλου, που μου έδωσε τον δίσκο.

2 thoughts on “Χωρίς φεγγάρια (Μίκης Θεοδωράκης & Κώστας Τριπολίτης)

  1. Εξαιρετικό τραγούδι!
    Μου άρεσε πάρα πολύ…
    Κι όσο μου άρεσε, άλλο τόσο με μελαγχόλησε…

Σχολιάστε

