Χειρολαβή (Μίκης Θεοδωράκης & Κώστας Τριπολίτης)

Μίκης Θεοδωράκης & Κώστας Τριπολίτης, Χειρολαβή

Διεύθυνση ορχήστρας: Μίκης Θεοδωράκης
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Πιάνο: Σαράντης Κασσάρας
Κιθάρα: Στέλιος Καρύδας, Μπάμπης Λασκαράκης, Γιώργος Καλάργαρης, Κώστας Νικολόπουλος
Κρουστά: Τόλης Πιπεράς
Συνθεσάιζερ: Κώστας Γανωσέλης
Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Δίσκος: Ραντάρ (1981)

Η ζωή μου μια κακή πλαστογραφία
υπογραμμένη
σε σταθμούς αφετηρίες και γραφεία
δηλωμένη

Και δε βρίσκω ν’ ακουμπήσω
σταθερή χειρολαβή
γίνεται ό,τι αγαπήσω
μια θανάσιμη λαβή

Το κορμί μου μια βουβή επικοινωνία
να σου γυρεύει
μ’ εκατό την κάθε νύχτα η αγωνία
ταξιδεύει

Και δε βρίσκω ν’ ακουμπήσω
σταθερή χειρολαβή
γίνεται ό,τι αγαπήσω
μια θανάσιμη λαβή

Υ.Γ.: Ευχαριστώ πολύ τον Πλάτωνα Βογιατζόγλου, φίλο του Κώστα Παπαδόπουλου, που μου έδωσε τον δίσκο.

One thought on “Χειρολαβή (Μίκης Θεοδωράκης & Κώστας Τριπολίτης)

  1. Πόσο μου άρεσε!
    Το ακούω ξανά και ξανά…
    «Και δε βρίσκων’ ακουμπήσω
    σταθερή χειρολαβή
    γίνεται ό,τι αγαπήσω
    μια θανάσιμη λαβή»…

    Αυτή η «θανάσιμη λαβή» ούτε που κατάλαβα πώς έφθασε μέχρι τον… πυρήνα της ψυχής μου!

Σχολιάστε

