Οι γλάροι (Νίκος Μεϊμάρης, Χαράλαμπος Βασιλειάδης & Σπύρος Περιστέρης)

Νίκος Μεϊμάρης (μουσική), Χαράλαμπος Βασιλειάδης & Σπύρος Περιστέρης (στίχοι): Οι γλάροι

Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Βούλα Γκίκα
Δίσκος 78 στροφών του 1959

Ξεκινάμε πάμε μακριά
σ’ άλλα μέρη σ’ άγνωστα νερά
στο μουράγιο μένεις μόνη εσύ
πάντα ο νους μου θάναι στο νησί

Τώρα το πλοίο έχει σαλπάρει
κι από τα μάτια σβήνει η στεριά
μες στα κατάρτια πετούνε οι γλάροι
κι εγώ σου λέω «έχε γεια»

Γύρω γύρω η θάλασσα γυαλί
μα η σκέψις μου έγινε θολή
λάμπει ο ήλιος τώρα από ψηλά
στο μυαλό μου έρχονται πολλά

Τώρα το πλοίο έχει σαλπάρει
κι από τα μάτια σβήνει η στεριά
μες στα κατάρτια πετούνε οι γλάροι
κι εγώ σου λέω «έχε γεια»

Πέλαγος θα σκίσω μακρινό
θάλασσα να βλέπω κι ουρανό
μα η συντροφιά μου θάσαι εσύ
πάντα ο νους μου θάναι στο νησί

Τώρα το πλοίο έχει σαλπάρει
κι από τα μάτια σβήνει η στεριά
μες στα κατάρτια πετούνε οι γλάροι
κι εγώ σου λέω «έχε γεια»

2 thoughts on “Οι γλάροι (Νίκος Μεϊμάρης, Χαράλαμπος Βασιλειάδης & Σπύρος Περιστέρης)

  1. Πανέμορφο και πολυαγαπημένο τραγούδι, που «μοσχομυρίζει» Ελλάδα!
    Λίγα λεπτά της ώρας κατακλυσμένα από ήλιο, θάλασσα, γλάρους, κατάρτια, αναμνήσεις και πάνω απ’ όλα από Αγάπη, Νοσταλγία και Τρυφερότητα!

Σχολιάστε

