Κάποιο πρωινό στον Πειραιά (Μίκης Θεοδωράκης & Χρήστος Κολοκοτρώνης)

Μίκης Θεοδωράκης & Χρήστος Κολοκοτρώνης, Κάποιο πρωινό στον Πειραιά

Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Δίσκος 45 στροφών του 1963

Κάποιο πρωινό στον Πειραιά στον Πειραιά
έφυγες, καρδιά μου, για την ξενιτιά
έφυγες, καρδιά μου, για την ξενιτιά

Ήσουν ο ήλιος μου κι η χρυσαυγή
έφυγες κι έσβησε το φως απ’ τη γη
ήσουν τ’ αστέρι μου το φωτεινό
σ’ έχασα, ταίρι μου, και τώρα πονώ.

Κάποιο πρωινό στον Πειραιά στον Πειραιά
έφυγες, καρδιά μου, για την ξενιτιά

Κάποιο πρωινό ξημέρωσε ξημέρωσε
έφυγες κι ο πόνος με μαχαίρωσε
έφυγες κι ο πόνος με μαχαίρωσε

Τώρα που σ’ έχασα σ’ αναζητώ
που νάσαι, αγάπη μου, τους γλάρους ρωτώ
με χίλια κύματα και με πουλιά
σου στέλνω, αγάπη μου, χιλιάδες φιλιά

Κάποιο πρωινό ξημέρωσε ξημέρωσε
έφυγες κι ο πόνος με μαχαίρωσε

Ήσουν ο ήλιος μου κι η χρυσαυγή
έφυγες κι έσβησε το φως απ’ τη γη
ήσουν τ’ αστέρι μου το φωτεινό
σ’ έχασα, ταίρι μου, και τώρα πονώ

Κάποιο πρωινό στον Πειραιά στον Πειραιά
έφυγες, καρδιά μου, για την ξενιτιά

Στην άλλη πλευρά του δίσκου βρίσκεται το τραγούδι «Στο έρημο λιμάνι».

One thought on “Κάποιο πρωινό στον Πειραιά (Μίκης Θεοδωράκης & Χρήστος Κολοκοτρώνης)

  1. Παράθεμα: Στο έρημο λιμάνι (Μίκης Θεοδωράκης & Χρήστος Κολοκοτρώνης) « Κώστας Παπαδόπουλος

Σχολιάστε

