Μην τα φιλάς τα μάτια μου (Απόστολος Καλδάρας)

Απόστολος Καλδάρας, Μην τα φιλάς τα μάτια μου

Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Τραγούδι: Βίκη Μοσχολιού
Δίσκος 45 στροφών του 1966 [πρώτη εκτέλεση του τραγουδιού]

Μην τα φιλάς τα μάτια μου
το χωρισμό φοβάμαι
στα χείλια φίλα με όσο θες
δική σου πάντα να ’μαι

Γιατί απ’ τα χρόνια τα παλιά
στα μάτια, λένε, χωρισμός
είν’ τα φιλιά

Μην τα φιλάς τα μάτια μου
γιατί θα τα μισήσω
μην τύχει κι είν’ η αφορμή
μ’ εσένα να χωρίσω

Γιατί απ’ τα χρόνια τα παλιά
στα μάτια, λένε, χωρισμός
είν’ τα φιλιά

One thought on “Μην τα φιλάς τα μάτια μου (Απόστολος Καλδάρας)

  1. Ένα ακόμη εξαιρετικό τραγούδι!
    Απ’ αυτά τα άφθαρτα δημιουργήματα που δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν από τον χρόνο!

    Απόψε το άκουσα, σαν νά ήταν η πρώτη φορά.
    Και απόλαυσα αυτόν τον εκπληκτικό διάλογο ανάμεσα στη Μοσχολιού και τους ήχους του μπουζουκιού που δονούν την ψυχή…

Σχολιάστε

