Το τραγούδι μου (Μίκης Θεοδωράκης & Κώστας Τριπολίτης)

Μίκης Θεοδωράκης & Κώστας Τριπολίτης, Το τραγούδι μου

Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Τραγούδι: Μαρία Φαραντούρη
Δίσκος: Ο επιβάτης (1981)

Το τραγούδι μου
σε κάνει να θυμάσαι
χίλια πράγματα
ανακρίσεις, χειρουργεία
κι οδοφράγματα

Το τραγούδι μου
γυρεύει εσένα
για να ειπωθεί
ζητάει νεύρα και καρδιά
για να σωθεί

Το τραγούδι μου
γυρεύει να ποτίσει
τις ορμόνες σου
για να βρεις τον εαυτό μου
στις οθόνες σου

Το τραγούδι μου
γυρεύει εσένα
για να ειπωθεί
ζητάει νεύρα και καρδιά
για να σωθεί

Υ.Γ.: Ευχαριστώ πολύ τον Πλάτωνα Βογιατζόγλου, φίλο του Κώστα Παπαδόπουλου, που μου έδωσε τον δίσκο.

Σχολιάστε

