Τάκης Βαρβιτσιώτης, Σε κάποιον άλλο ουρανό

Μάνος Χατζιδάκις, Άστρο της ανατολής (δίσκος: Οδός ονείρων (1962))

[Ενότητα Πρώτα ποιήματα (1941)]

Σε κάποιον άλλο ουρανό

Ωραία τραγούδια
Μου έφερε
Τούτος ο μήνας
Το πρωτοβρόχι

Τι χαρά
Τι ασφοδέλια

Τι κρίνοι

Η απόστασή μου από τον ουρανό
Μικραίνει

Σβήνουν τα βήματα

Σε κάποιον άλλο ουρανό
Μια πιο γλυκιά φωνή
Ανεβαίνει

Από τη συγκεντρωτική έκδοση Τάκης Βαρβιτσιώτης, Ποιήματα 1941-2002 (2003)

Οι ποιητές της Θεσσαλονίκης τον 20ό αιώνα και ως σήμερα (ανθολογία) / Τάκης Βαρβιτσιώτης

5 thoughts on “Τάκης Βαρβιτσιώτης, Σε κάποιον άλλο ουρανό

  1. Από μικρό παιδί, ακούγοντας αυτή τη μελωδία τού Χατζιδάκι, ταξίδευα στους ουρανούς του ονείρου. Ένα ταξίδι που κρατούσε αρκετή ώρα μετά το άκουσμα. Λες και οι ήχοι διατηρούνταν σαν ηχώ μαγική στ’ αυτιά και -κυρίως- στη σκέψη μου…
    Αυτή τη φορά, το ονειρικό μου ταξίδι κράτησε ακόμη πιο πολύ, καθώς συνδυάστηκε με το ποίημα του Βαρβιτσιώτη «Σε κάποιον άλλο ουρανό»…
    Πρόκειται για ένα εξαιρετικό ποίημα!
    Ένα φως κάλλους, τεμαχισμένο σε στίχους σύντομους, που δεν είναι δυνατόν παρά να τους υπογραμμίσεις όλους, να μην θεωρήσεις ούτε μια λέξη «άχρωμη», «ανούσια» ή «περιττή»…
    Και βέβαια η κατακλείδα, αυτό το εκπληκτικό τελευταίο τρίστιχο, κυριολεκτικά σε «καθηλώνει» για ώρα πολλή «σε κάποιον άλλο ουρανό…»

  2. Βεβαίως! Και όχι μόνο μ’ αυτή τη δημοσίευση, αλλά και με πολλές άλλες….
    Αν και πιστεύω, Βίκυ μου, πως μέσα στην ψυχή μου υπάρχει ακόμη ένα «αναλλοίωτο κομμάτι παιδικότητας», που ποτέ δεν θα το αφήσω να «γεράσει» ούτε να χαθεί…

  3. Παράθεμα: Τάκης Βαρβιτσιώτης : Η απόστασή μου από τον ουρανό/ Μικραίνει « pteroen

Σχολιάστε

