Νάταν και να σ’ έκρυβα (Λίνος Κόκοτος & Λευτέρης Παπαδόπουλος)

Λίνος Κόκοτος & Λευτέρης Παπαδόπουλος, Νάταν και να σ’ έκρυβα

Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος
Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Δίσκος: Αποχαιρετισμός (1975)

Τον πήραν μια νύχτα με κίτρινα φώτα
έξι για ένανε
γκρεμίστηκε η πλάση σαν έκλεισ’ η πόρτα
και ξεμακραίνανε

Αγόρι, βεργούλα μου, ανάσα του δυόσμου
που είχες γι’ αστέρι σου το γέλιο του κόσμου

Νάταν και να σ’ έκρυβα, καλέ μου
μες στις πτυχές του ανέμου
να μη σε βρούνε ποτέ

Βουλιάζει το στρώμα που ήσουν γερμένος
πλάι στην αγάπη μου
κι ο κόσμος μου μοιάζει στα χίλια κομμένος
μέσ’ απ’ το δάκρυ μου

Αγόρι, βεργούλα μου, ανάσα του δυόσμου
που είχες γι’ αστέρι σου το γέλιο του κόσμου

Νάταν και να σ’ έκρυβα, καλέ μου
μες στις πτυχές του ανέμου
να μη σε βρούνε ποτέ

Υ.Γ.: Ευχαριστώ πολύ τον Σταύρο Κεκέ, μαθητή του Κώστα Παπαδόπουλου, για την πολύτιμη βοήθειά του στις δημοσιεύσεις των τραγουδιών αυτού του δίσκου.

Σχολιάστε

