Χλόη Κουτσουμπέλη, Ενοχή

Ενοχή

Ένοχη, το ομολογώ.
Το τελευταίο ποίημα το έγραψα για σένα.
Ελαφρυντικά μου η βροχή,
τα ατέλειωτα τσιγάρα, το αλκοόλ
ίσως και το κορμί σου
ως ανάμνηση αυτού που δεν υπήρξε.
Στην πραγματικότητα έγραφα για τα άλλα
για εκείνη την ιστορία με τον Κήπο, τα μήλα
την εκδίωξη
για το ότι δεν τόλμησες
δεν έμαθες
δεν ρώτησες.
Κι έτσι χθες βράδυ, το ομολογώ
για σένα έγραψα έναν στίχο
γυμνό και λυπημένο
σ’ αυτό το μουτζουρωμένο πάντα ημιτελές
ποίημα της ζωής μου.

Ανέκδοτο ποίημα της Χλόης Κουτσουμπέλη (δημοσιεύτηκε στη σελίδα της ποιήτριας στο Facebook την 1η Ιουνίου του 2010)

Οι ποιητές της Θεσσαλονίκης τον 20ό αιώνα και ως σήμερα (ανθολογία) / Χλόη Κουτσουμπέλη

6 thoughts on “Χλόη Κουτσουμπέλη, Ενοχή

  1. Παράθεμα: Tweets that mention Ενοχή (Χλόη Κουτσουμπέλη) « Ό,τι πολύ αγάπησα: ποίηση & μουσική -- Topsy.com

  2. Χλόη,
    Διάβασα το ποίημά σου, και μάλιστα όχι μόνο μια φορά. Μου άρεσε υπερβολικά! Και δεν σου κρύβω πως και με μελαγχόλησε υπερβολικά…
    Υπέροχοι όλοι οι στίχοι. Ξεχώρισα τα «ελαφρυντικά…», το «για το ότι δεν τόλμησες…»,
    το «έναν στίχο / γυμνό και λυπημένο» και, βέβαια, τους δυό τελευταίους…
    Με άγγιξε πολύ, πάρα πολύ αυτό το ποίημα.
    Φιλικά, Γιόλα.

  3. Γιόλα, ευχαριστώ. Και μένα μου άρεσε το δικό σου για τα μονογράμματα απλώς όπως θα σε διαβεβαιώσει η Βίκυ έχω μεσάνυχτα από το διαδίκτυο και δεν είμαι ικανή να κάνω πολλά πράγματα , γιατί κι εγώ πριν ήθελα να σχολιάσω το ποίημά σου και να σου πω ότι μου άρεσε η λιτότητα και η ευστοχία του. .

    • Έτσι είναι, Γιόλα. Η Χλόη μας είναι νεοσσός στο διαδίκτυο, αλλά βλέπω ότι μέρα με τη μέρα προοδεύει.

      Πάντως, εμένα (δεν ξέρω αν το καταλάβατε) μου άρεσαν και των δυο σας τα ποιήματα, κορίτσια. 🙂

  4. Ας είστε καλά!
    Τελικά, αποδεικνύεται «θαυματουργό» το διαδίκτυο. Και να φανταστεί κανείς πως, αρχικά, δεν το αγαπούσα καθόλου! Κι όμως, τώρα, μέσω αυτού έχω έρθει σε επαφή με κάποιους ανθρώπους, με τους οποίους -όπως είπα και πιο παλιά- μας συνδέουν ισχυροί ψυχικοί και πνευματικοί δεσμοί…
    Φιλικά, Γιόλα.

Σχολιάστε

